اخبار فوری

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۲هزار و ۲۹۲ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.
اتاق اصناف ایران از جشنواره فروش فوق العاده نوروزی، از سوی واحدهای خرده فروشی و بدون برپایی نمایشگاه تجمعی از اول بهمن ماه خبر داد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۸ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۲۸ استان نیز مرگ و میر صفر یا یک را گزارش کرده‌اند.
استاندار تهران با اشاره به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در پایتخت افزود: مسابقات ملی با حضور حداقلی تماشاگران در ورزشگاه برگزار خواهد شد.
از امروز کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان و سقف مبلغ پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.
به دلیل بارش برف، سردی هوا و نیز لغزندگی سطح جاده‌ها، مدارس کلاردشت و مرزن آباد در تمامی دوره ها امروز /شنبه / ۲۵ دی ماه تعطیل است.
جسد یک زوج مریوانی که در مسیر رسیدن به اروپا در آب‌های یونان غرق شدند، در رودخانه‌ای در یونان پیدا شد.
سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر و برای ۲۲ استان هشدار صادر کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان با ۹ شاخص و معیار در رتبه های پنج گانه رتبه بندی معلمان قرار می گیرند و امیدواریم که تا پایان سال جاری، رتبه بندی به اجرا درآید.