شهروندان نهال رایگان دریافت می کنند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تحویل نهال رایگان به شهروندان از فردا 15 اسفندماه به مناسبت روز درختکاری تا ۲۵ اسفند ماه خبرداد.
تصویر شهروندان نهال رایگان دریافت می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین نظری معاون خدمات شهری در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح استقبال از بهار و با بیان اینکه این طرح امسال در سه بخش عمده انجام می‌شود، گفت: بخش اول اهدای درخت به شهروندان است که از فردا ۱۵ اسفند ماه تا ۲۵ اسفند ارائه درخت به شهروندان به صورت رایگان ادامه دارد و شهروندان می‌تواند از طریق سامانه ۱۳۷ تقاضای درخت کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره آراستگی، نورافشانی و گل افشانی شهر گفت: در آستانه نوروز زیباسازی شهر در دستور کار است و خلاقیت و نوآوری نیز در این راستا اعمال می‌شود و از فردا صبح قرارگاه نظافت و رفت و روب شهر آغاز به کار می‌کند.

نظری ادامه داد: البته امکانات شهر محدود است و گستردگی تهران نیز بالا است و باید متناسب با داشته‌های خود اقدام به زیباسازی شهر کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی دست فروشان گفت: ساماندهی مشاغل به معنی تکمیل نظم و انضباط شهری است و در مکان‌های مختلف شهر غرف موقت ایجاد شده‌اند تا دست فروشان با یک نظم و انضباط خاصی فعالیت کنند.

وی افزود: ۱۳ نقطه از شهر تهران برای ساماندهی دست فروشان ایجاد انتخاب شده است و بصورت پراکنده نیز مکان‌هایی در مناطق برای دست فروشی انتخاب شده است و افراد برای انتخاب این نقاط می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند.

نظری گفت: از چهارم فروردین ماه رمضان آغاز می‌شود و بنای ما این است که برای افطار تا سحر شهروندان برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهیم.

منبع: مهر

466025