دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

انبار یکی از بخش‌های حیاتی در سازمان‌های تولیدی است، زیرا در زنجیره تامین نقش اساسی دارد. استفاده از روش‌های نوین مدیریت انبار، به مدیران و انبارداران این امکان را می‌دهد که فرآیند انبارداری را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند و کنترل بیشتری روی آن داشته باشند.
تصویری از وداع غم انگیر دکتر جمیله سادات علم الهدی دختر ارشد آیت الله علم الهدی و همسر سید ابراهیم رئیسی با پیکر رئیس جمهور شهید را مشاهده میکنید.
دولاب را دارالمؤمنین تهران می‌نامند. این عنوان از همان زمان که دروازه‌های تهران را بنا نهادند با مزین کردن نام الله بر مناره‌های دروازه دولاب تا امروز که بر روی تابلویی به مسافران و رهگذران به این محله به‌عنوان محله مؤمنان خوش‌آمد می‌گوید برازنده این محله بوده و خواهد بود.
در شهر تهران کوچه وخیابان‌های وجود دارد که به دلیل شکل ظاهری‌شان، قدم زدن درآنها حال دل‌ راخوب کرده ونشاط را به شهروندان ارمغان می‌دهند. خیابان لبخندیکی از این خیابان‌ها است. معبری که رهگذران با دیدن مجسمه‌هاو المان‌های شهری شاد وبا نشاطش برای دقایقی هم که شده لبخند به صورت می‌آورند.
مداح هیأت، حاج حسن محمدی دولابی، قصیده‌خوانی بود که هزاران بیت در سینه داشت و هر موضوعی را که منبری انتخاب می‌کرد به مناسبت آن برای مستمعین شعر می‌خواند.
دعای غریق دعایی است که از امام صادق(علیه السلام) برای تثبیت اعتقاد در زمان دوری از امام معصوم (ع) و در امان ماندن از خطرات شبهات و تزلزلات اعتقادی و عملی بیان فرمودند.
هرودوت «پدر تاریخ» خوانده می‌شود، چراکه اولین نویسنده‌ای است که می‌دانیم سعی کرده بفهمد در گذشته چه اتفاقاتی رخ افتاده است. این عنوان توسط خطیب روم باستان سیسرو به او نسبت داده شده است.