دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

این روزها زائران زیادی برای حج تمتع راهی سرزمین وحی شده‌اند و در این بین هستند کسانی که برای نخستین بار به سفر حج مشرف می‌شوند و زمان طولانی دوره برگزاری حج تمتع و بالابودن میانگین سنی ممکن است زائران را دچار استرس یا اضطراب کند.
وقتی صحبت از وقت گذارانی در تهران می‌شود یا به سراغ کافه و رستوران هایش می‌رویم و یا به سراغ برج و بوستانهایش، اما شاید کمتر کسی باور کند که چند کیلومتر آن طرف‌تر از پایتخت، فضا‌های بکر جنگلی وجود دارد که می‌توان چند ساعتی فارغ از آلودگی‌های هوا و صوتی و ترافیک نفس گیر، نفسی هم تازه کرد.
واژه «حول» در لغت به معنای حرکت و جنبش، و «قوّة» به معنای استطاعت و توانایی است. بنابر این، معنای عبارت فوق این است که: هیچ حرکت و قدرتی در جهان آفرینش جز به مشیت خداوند متعال و بزرگ وجود ندارد.
انبار یکی از بخش‌های حیاتی در سازمان‌های تولیدی است، زیرا در زنجیره تامین نقش اساسی دارد. استفاده از روش‌های نوین مدیریت انبار، به مدیران و انبارداران این امکان را می‌دهد که فرآیند انبارداری را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند و کنترل بیشتری روی آن داشته باشند.
تصویری از وداع غم انگیر دکتر جمیله سادات علم الهدی دختر ارشد آیت الله علم الهدی و همسر سید ابراهیم رئیسی با پیکر رئیس جمهور شهید را مشاهده میکنید.
دولاب را دارالمؤمنین تهران می‌نامند. این عنوان از همان زمان که دروازه‌های تهران را بنا نهادند با مزین کردن نام الله بر مناره‌های دروازه دولاب تا امروز که بر روی تابلویی به مسافران و رهگذران به این محله به‌عنوان محله مؤمنان خوش‌آمد می‌گوید برازنده این محله بوده و خواهد بود.
در شهر تهران کوچه وخیابان‌های وجود دارد که به دلیل شکل ظاهری‌شان، قدم زدن درآنها حال دل‌ راخوب کرده ونشاط را به شهروندان ارمغان می‌دهند. خیابان لبخندیکی از این خیابان‌ها است. معبری که رهگذران با دیدن مجسمه‌هاو المان‌های شهری شاد وبا نشاطش برای دقایقی هم که شده لبخند به صورت می‌آورند.