دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

اگر شماهم به دنبال دعایی برای گشایش کارهای بسته شده تان هستید ما در این مطلب چند دعا و سخن از پیامبران برای گشایش کار برای شما آماده کرده ایم.
اگر قصد طراحی سایت داشته باشید احتمالاً با عبارت‌هایی مثل CMS یا سیستم مدیریت محتوا برخورده باشید. CMS برای مدیریت تولید و اصلاح محتوای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع CMSها به مدیران سایت اجازه می‌دهند تا بدون دانش کافی برنامه نویسی، محتوای وب سایت را ویرایش یا حذف کنند.
در ایران باستان به بهانه‌های مختلفی جشن‌هایی برگزار می‌شده که البته با آنچه که ما امروز به عنوان «جشن» از آن یاد می‌کنیم، تفاوت داشته است. این جشن‌ها الزاما برای شادی کردن نبوده و گاهی مجموعه‌ای از نیایش‌ها را دربرمی‌گرفته؛ در این میان پاسداشت مواهبی که از سوی پروردگار برای انسان درنظر گرفته شده بود از جمله زمین بارور، آب‌های روان، آتش و... از آنچنان اهمیتی برخوردار بود که سبب شکل‌گیری جشن‌های مخصوص می‌شد.
هیچ می‌دانستید که مغز شما این قابلیت را دارد که چنانچه کسی را با جان و دل دوست دارید، وقتی از نظر جسمی یا روانی درد می‌کشد، شما هم همان درد و عذابی را احساس کنید که او می‌کِشد؟ بله باور کنید! این ادعا برگرفته از صحنه‌ای از فیلم هندی "لیلی و مجنون" نیست، بلکه یکی از موارد ثابت شده در مورد قابلیت‌های شگفت انگیز مغز انسان است.
همه ما در زندگی به مشکلات کوچک و بزرگی بر می خوریم که راه حلی برای رفع آن نداشته و تنها امیدمان خداست و دعا برای رفع مشکل به پیشگاه این توانای بی همتا.
این روزها زائران زیادی برای حج تمتع راهی سرزمین وحی شده‌اند و در این بین هستند کسانی که برای نخستین بار به سفر حج مشرف می‌شوند و زمان طولانی دوره برگزاری حج تمتع و بالابودن میانگین سنی ممکن است زائران را دچار استرس یا اضطراب کند.
وقتی صحبت از وقت گذارانی در تهران می‌شود یا به سراغ کافه و رستوران هایش می‌رویم و یا به سراغ برج و بوستانهایش، اما شاید کمتر کسی باور کند که چند کیلومتر آن طرف‌تر از پایتخت، فضا‌های بکر جنگلی وجود دارد که می‌توان چند ساعتی فارغ از آلودگی‌های هوا و صوتی و ترافیک نفس گیر، نفسی هم تازه کرد.
واژه «حول» در لغت به معنای حرکت و جنبش، و «قوّة» به معنای استطاعت و توانایی است. بنابر این، معنای عبارت فوق این است که: هیچ حرکت و قدرتی در جهان آفرینش جز به مشیت خداوند متعال و بزرگ وجود ندارد.