رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

به مناسبت دهه کرامت

«قرار عاشقی» در شبکه پنج

به مناسبت دهه کرامت ویژه‌‌ برنامه «قرار عاشقی» به مدت ۱۱ شب از بوستان‌ها و اماکن مذهبیِ مناطق مختلف تهران حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.
به مناسبت دهه کرامت

«تا نیایش» در شبکه پنج سیما

به مناسبت دهه کرامت برنامه «تا نیایش» از شهر مقدس قم و آستان قدس رضوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

دیوید سایمون، نویسنده تلویزیون می‌گوید: ترجیح می‌دهم تفنگ را در دهانم بگذارم تا این که از هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن صحنه‌هایی برای فیلمنامه استفاده کنم.
۹ سریال سال ۱۴۰۲ مشخص شدند

بخت سریال کمال تبریزی باز می شود


صبح امروز مهدی نقویان ـ رئیس مرکز سیمافیلم ـ در نشست خبری ۹ سریال سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد که «سرزمین مادری» کمال تبریزی هم جزو آنهاست که روانه آنتن خواهد شد.
برنامه فراسو که هر روز ساعت 8 و 15 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود؛ روز دوشنبه اول خرداد به موضوع حفظ بارداری اختصاص دارد.

شبکه دو سیما به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌هایی همچون «جشن ویژه دهه کرامت»، «جشن بهترین دختر دنیا، حضرت معصومه(س)»، «مستند تجلی»، «سخنرانی مذهبی» و «دست کی بالا» را روانه آنتن می‌کند.

چهره‌ الهه رضایی از مجریان قدیمی کودک در تلویزیون این روزها در قالب یک تبلیغ در آگهی‌های بازرگانی و در قاب تلویزیون دیده می‌شود.
درباره مشکلات و بیماری‌های «فردوس کاویانی» بسیار صحبت شده است؛ ایرج راد و «خانه تئاتر» پیگیرِ احوالات او شده‌اند و حتی برای این هنرمند پرستار هم گرفته‌اند.

مسعود اطیابی که سال گذشته فیلمساز پرفروش سینما بود و این روزها مشغول کارهای فنی یک فیلم سینمایی و برنامه‌ریزی برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی است.
گروه اجرایی نمایش «لانگ شات» در آخرین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار سایه از جمشید هاشم پور ستاره و هنرمند پیشکسوت سینمای ایران تکریم و قدردانی کرد.