حامد عسکری با «نَقل و نُقل» به شبکه دو می‌آید

برنامه «نَقل و نُقل» به میزبانی حامد عسکری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، دهم و یازدهم مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
تصویر حامد عسکری با «نَقل و نُقل» به شبکه دو می‌آید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه به میزبانی حامد عسکری یک دورهمی صمیمانه بین مجری برنامه و اهالی هنر است که در دو قسمت میزبان هنرمندان عرصه هنری و فرهنگی در رشته‌های مختلف است.

حامد عسکری در نخستین قسمت این دورهمی، میزبان استاد یوسفعلی میرشکاک (شاعر)، حجت‌الاسلام مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و مهدی قزلی (نویسنده) است.

استاد میرشکاک بخشی از سروده‌های مرتبط خود به مناسبت هفدهم ربیع‌الاول را قرائت می‌کند. حجت‌الاسلام طباخیان پیرامون سیره عملی و اخلاقی پیامبر مطالبی را عنوان می‌کند و مهدی قزلی پیرامون سفر حج خود و نوشته‌هایش بر مبنای این مناسبت تقویمی مطالب جذابی عنوان می‌کند.

دومین قسمت این برنامه در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)‌ میزبان استاد عبدالحمید قدیریان (نقاش)، رسول نجفیان (بازیگر) و ناصر فیض (شاعر) است.استاد قدیریان از آثاری که با مضمون این مناسبت خلق کرده‌اند صحبت می‌کند.

رسول نجفیان پیرامون نجواها و دلنوشته‌هایی که در زمان گذشته همزمان با این مناسبت بین مردم روایت می‌شد، به نقل مطالب جدیدی می‌پردازد و استاد فیض نیز در این دورهمی به بخشی از اشعارشان اشاره می‌کنند.

گفتنی است بخشی از برنامه «نَقل و نُقل» به خاطره‌گویی اختصاص دارد که حامد عسکری به همراه مهمانان برنامه به بیان خاطرات خود در این ایام خواهند پرداخت.برنامه «نَقل و نُقل» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، سردبیری و کارگردانی علیرضا کاردان امین و اجرای حامد عسکری است که دوشنبه دهم و سه‌شنبه یازدهم مهر ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

522212