رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

انیمیشن سه بعدی و ۳۶۰ درجه «اکبر لیلا» که داستان رشادت‌های حضرت علی اکبر (ع)، وداع ایشان با امام حسین (ع) و همچنین لحظه شهادت آن حضرت را به تصویر کشیده است، در دومین نمایشگاه بین‌المللی کودک و نوجوان بغداد رونمایی شد.

پویش مشارکت مردم در جشن بزرگ مردمی با عنوان «مهمونی ده کیلومتری» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

شبکه پنج سیما هم‌زمان با آغاز تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:00 با پخش فیلم‌‌های تلویزیونی و سینمایی در قالب «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی» مهمان علاقمندان هنر هفتم خواهد شد.
دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به رئیس سازمان صدا و سیما از ساخت مستند تلویزیونی چشم و چراغ «چشم و چراغ» در راستای تبیین سبک زندگی خانواده معظم شهدا، قدردانی کرد.

امروز به منظور سالگرد تولد برنامه «شب بخیر کوچولو» که سال‌هاست از رادیو پخش می شود و یکی از برنامه های نوستالژیک محسوب می شود، جشنی از سوی رادیو در یکی از استودیوها برگزار شد و کیک این جشن که با تصویر مریم نشیبا تزئین شده بود، توسط اهالی رادیو بریده شد.
جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در سال‌های گذشته دو فصل از سریال «گاندو» را ساختم و در حال حاضر این ژانر برای من تمام شده است و فصل سوم این سریال ساخته نمی‌شود.
مجموعه «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه، 10 تیر ماه 1402 با بازی مهدی فخیم زاده و محمدرضا شریفی نیا روی آنتن شبکه یک می رود.

از امروز شنبه ـ ۱۰ تیر ماه ـ شبکه نسیم به مناسبت دهه امامت و ولایت، برنامه‌های شاد خود را به صورت روز پخش، هرشب روی آنتن می‌برد.