رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شبکه انگلیسی‌زبان ایران در حالی  ۱۶ ساله شد که غربی‌ها همواره سعی کرده‌اند با هر نوع محدودیتی، جلوی فعالیت گسترده این شبکه تلویزیونی را بگیرند اما روایت ایرانی به گوش جهانیان می‌رسد.
انیمیشن سه بعدی و ۳۶۰ درجه «اکبر لیلا» که داستان رشادت‌های حضرت علی اکبر (ع)، وداع ایشان با امام حسین (ع) و همچنین لحظه شهادت آن حضرت را به تصویر کشیده است، در دومین نمایشگاه بین‌المللی کودک و نوجوان بغداد رونمایی شد.

پویش مشارکت مردم در جشن بزرگ مردمی با عنوان «مهمونی ده کیلومتری» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

شبکه پنج سیما هم‌زمان با آغاز تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:00 با پخش فیلم‌‌های تلویزیونی و سینمایی در قالب «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی» مهمان علاقمندان هنر هفتم خواهد شد.
دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به رئیس سازمان صدا و سیما از ساخت مستند تلویزیونی چشم و چراغ «چشم و چراغ» در راستای تبیین سبک زندگی خانواده معظم شهدا، قدردانی کرد.

امروز به منظور سالگرد تولد برنامه «شب بخیر کوچولو» که سال‌هاست از رادیو پخش می شود و یکی از برنامه های نوستالژیک محسوب می شود، جشنی از سوی رادیو در یکی از استودیوها برگزار شد و کیک این جشن که با تصویر مریم نشیبا تزئین شده بود، توسط اهالی رادیو بریده شد.
جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در سال‌های گذشته دو فصل از سریال «گاندو» را ساختم و در حال حاضر این ژانر برای من تمام شده است و فصل سوم این سریال ساخته نمی‌شود.
مجموعه «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه، 10 تیر ماه 1402 با بازی مهدی فخیم زاده و محمدرضا شریفی نیا روی آنتن شبکه یک می رود.

از امروز شنبه ـ ۱۰ تیر ماه ـ شبکه نسیم به مناسبت دهه امامت و ولایت، برنامه‌های شاد خود را به صورت روز پخش، هرشب روی آنتن می‌برد.