رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

از این پس برنامه جدید "نکته باریکتر از مو" که به مقوله تئاتر درمانی اختصاص دارد از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.
بازیگر سریال کلبه‌ای در مه گفت: حال و روز این روز‌های سینما بسیار وخیم است و بسیاری از تهیه‌کنندگان از اکران فیلم‌های خود در این شرایط اجتناب می‌کنند.
مستند «روزهای ملی » به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی یکشنبه 30 خرداد ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.
شبکه پرس تی‌وی با پخش مستند «موسیقیدان» (The Musist) به بررسی کارکرد ابزاری موسیقی در اغفال جوانان غربی، همچنین رویکرد بیدارگرانه موسیقی در وجه مقابل می‌پردازد.
در آستانه ولادت امام رضا (ع)

«شب عید» جایگزین موقت «زیرخاکی» شد

در آستانه ولادت امام رضا (ع)، مجموعه تلویزیونی «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی از امشب ۳۰ خرداد روی آنتن شبکه یک می رود.
"نون.خ ۴" برای نوروز ساخته می‌شود؛

منتفی‌شدن پخش "پایتخت ۷" در نوروز ۱۴۰۱

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فصل چهارم مجموعه تلویزیونی "نون خ ۴" برای نوروز  ۱۴۰۱ ساخته شود.
مسابقه بزرگ «دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا»، «کارستون» و ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» با تغییراتی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان سیدحمیدرضا برقعی نویسنده و شاعر جوان آئینی می‌شود.
با پایان برنامه های تبلیغاتی نامزدها و همچنین پخش ویژه برنامه‌های پوشش حضور مردم در انتخابات سیزدهم، از امروز ـ شنبه ـ ۲۹ خرداد ماه جدول پخش شبکه‌های تلویزیونی به حالت عادی برمی‌گردد.
آخرین قسمت مجموعه «زیرخاکی ۲» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بازیگر چهار فصل سریال بچه مهندس ضمن انتقاد از تغییر روند فیلمنامه پس از فصل دوم این مجموعه تلویزیونی محبوب، از تصمیم احتمالی برای تولید نشدن فصل های جدیدتر آن خبر داد.