رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رحمان خوب‌زاده کارگردان تئاتر و سینما که قرار است سریال «گلشن» را بسازد گفت: ۶ ماهی است پیش‌تولید کار آغاز شده و در مرحله انتخاب بازیگران هستیم.
برنامه «شب فیروزه‌ای» امشب میزبان محمد فیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان او را با بازی در نقش شمر به یاد دارند، خواهد بود.
احسان ناظم بکایی مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» گفت: تاکنون ۲۵ درصد از این اثر نمایشی به تولید رسیده و قرار است با پایان تولید پخش آن به صورت جهانی آغاز شود.
علی فروغی رییس شورای ورزش صداوسیما و مدیر شبکه سه از اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال کشورمان برای موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های باقیمانده آرزوی موفقیت کرد.
برنامه «فرزانگان فرهنگ» این هفته به زندگی مهدی محقق نسخه‌پژوه و پژوهشگر تاریخ پزشکی اسلامی، مصحح و شارح کتب ادبی و فلسفی و فقهی و استاد دانشگاه تهران با صدای بهروز رضوی در رادیو فرهنگ می پردازد.
شب گذشته برنامه «ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان محمدرضا طالقانی و هوشنگ فرهی دو پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای بود که این دو از خاطرات خود سخن گفتند.

سید جواد هاشمی درباره وجه جدی‌ واکنش ها به پوشش در صحنه ای که در سریال «زخم کاری» مقابل دوربین رفت، گفت: این وجه خیلی تعجب برانگیز است؛ از این جهت که خلاف شرع و خلاف قانونی صورت نگرفته است، اما انتظار برخی مردم از سیدجواد هاشمی در سینمای ایران، انتظار عجیب و غریبی است.