رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

«کریس پرت» بازیگر هالیوودی در انیمیشن جدید «گارفیلد» به عنوان صدا پیشه شخصیت اصلی حضور خواهد داشت. هالیوودی در انیمیشن جدید «گارفیلد» به عنوان صدا پیشه شخصیت اصلی حضور خواهد داشت.
مجموعه تلویزیونی «سفیدخوانی» تولید جدید شبکه مستند در 25 قسمت حدود 25 دقیقه ای قصه‌هایی تاریخی از عصر مشروطه را روایت می کند. 
اکبر منانی، دوبلور پیشکسوت کشورمان می گوید: در تمام این سالها تنها به عشق مردم کار کرده ام و هیچ وقت دنبال پول نبودم. من تلویزیون را خیلی دوست دارم اما پیشنهادی به رئیس جدیدش ندارم چون معتقدم مدیران دوبله را نمی بینند.
تهیه‌کننده برنامه «رخ به رخ» با اشاره به اینکه درصدد ارائه چهره متفاوتی از مهمان‌ها به مخاطب هستیم، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال بینندگان همیشه حسن ریوندی را شاد و مسعود فراستی را جدی دیده‌اند اما ریوندی در برنامه ما بغض کرده و فراستی ‌شوخ می‌شود.
کامبیز دیرباز که در برنامه شب‌های مافیا به عنوان گرداننده حضور دارد،‌ گفت: تمام اتفاقاتی که می‌بینید کاملا واقعی است؛ یعنی تمام عصبانیت‌ها، خندیدن‌ها، چالش‌ها،‌ صدا بالا بردن‌ها، ناراحت‌ شدن‌ها و همه چیز در این بازی کاملا واقعی است و هیچ چیز از قبل چیده نشده است.