رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

چرا نقش‌ اصلی فیلم‌ها همیشه نصیب بازیگران خاص می‌شود؟

شکایت بازیگر نامزد گلدن‌ گلوب از فیلمسازان

جین هوراکس بازیگر بریتانیایی می‌گوید که تماشاگران نیازمند تنوع هستند، در حالی که نقش‌های بزرگ تلویزیونی همیشه به اولیویا کلمن، لیلی جیمز و سارا لنکاوی داده می‌شود.

برنامه نیمه دیگر من روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با موضوع ازدواج روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود.

«رعدوبرق» بهروز افخمی رمضان سال گذشته روی آنتن شبکه پنج رفت، اما بعد از یک قسمت اعلام شد این سریال آماده نیست. سعید اشناب، مدیر شبکه پنج خبر از دعوای حقوقی این اثر را داد.

مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی در نشست خبری خود خبر از ساخت فصل سوم سریال «گاندو» داد.
ویژه برنامه قرار (لبخند کرامت) کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما، در دهه کرامت ویژه میلاد با سعادت امام رضا (ع) چهارشنبه 11 خردادماه ساعت 22:15 پخش می شود.
مریم کاظمی‌پور معاون صدای سازمان صداوسیما و معاون وزیر ورزش و جوانان، برای راه‌اندازی کانال تخصصی ورزش بانوان، تفاهم‌نامه همکاری امضا خواهند کرد.

به دلیل انتشار بدون مجوز سریال های «یاغی»، «نوبت لیلی» و «جادوگر»

فیلیمو و نماوا در آستانه ابطال مجوز

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در پی انتشار بدون مجوز بعضی سریال‌های فیلیمو و نماوا مانند «یاغی»، «نوبت لیلی» و «جادوگر» با این دو پلتفرم برخورد می‌کند.
مدیریت صداوسیما گفت: مگر ممکن است که صداوسیمای آبادان از این مسایل بی‌اطلاع باشد؟ اگر بی‌اطلاع باشد که باید درِ آن رسانه را گِل گرفت و اگر اطلاع داشته و گزارش و پیگیری نکرده که مسئولیت مشترک در ماجرا دارد و باید ابتدا به نقد عملکرد خود بپردازد، یک گزارش جدی آنان می‌توانست بساط تخلفات را جمع کند.
سه شنبه 10 خرداد ماه ویژه برنامه "پروانه" کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پخش می شود.
روز گذشته احسان کرمی بازیگر و مجری سابق صداوسیما در حالی به بهانه داغداری برای حادثه آبادان به اجرای سرود «سلام فرمانده» حمله کرد که خودش در لس آنجلس در جشن و پایکوبی با یک خواننده مستهجن همراه شده بود.
پارک چان ووک کارگردان مشهور کره‌ای که ۲ شب پیش با دریافت جایزه کن یک موفقیت دیگر در کارنامه‌اش ثبت کرد قرار است با همکاری با A۲۴ و اچ‌بی‌او با اقتباس از رمانی به نام «همدل» پروژه بعدی خود را می‌سازد.