رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مراسم گرامیداشت «دوبله و گویندگی در ایران» با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه هنر صداپیشگی در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

تلویزیون بازی فوتبال بین تیم‌های خوزستان ـ استقلال و پرسپولیس ـ سپاهان و دو بازی خارجی از رقابت‌های بوندس لیگا و لیگ فرانسه را امشب (۲۴ اردیبهشت ماه) روی آنتن می‌برد.

سریال «نون خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی از امشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
«محیا» عنوان فیلمی است که این هفته در برنامه «سینمای ایرانی» برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
سریال تلویزیونی «ابرمی‌بارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا معینی با سوژه پاندمی کرونا بخش اصلی مسیر تولید را طی کرده است.
کوین اسپیسی پنج سال پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی و اخراج از سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) و فیلم «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World) به هالیوود بازمی‌گردد.
شاید اگر این پرسش در جامعــه مطرح شود که نوع رویکرد صداو سیما با چهره‌های محبوب، خوانندگان قطعه‌های مطرح و برنامه‌های مخاطب‌آور چگونه است برخی این نظر را بدهند که صداو سیما بعضا با رویکردهای حداقلی خود باعث شده تا موجبات ناراحتی برخی چهره‌های هنری و رسانه‌ای فراهم شود. لذا به نظر می‌رسد که اگر صدا وسیما حداقل در دوران مدیریت جدید خود بخواهد شرایط متفاوت و تازه‌ای را تجربه کند باید نوع رویکرد خود را نسبت به چهر‌ه‌های محبوب و تاثیر‌گذار تغییر دهد؛ طوری که این چهره‌ها خود متمایل به همکاری با صداو سیما شوند.
مستند «اولدوز سایاراق» (هنگامه شمردن ستاره ها) پرتره‌ای از استاد «شهریار» ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در روز گرامیداشت زبان و ادب فارسی از قاب شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

جلسه فوق العاده معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب و با حضور قائم مقام محتوایی و دبیر تحول رسانه ملی در مصلی تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی از مجموعه تلویزیونی «مینا» با حضور ریاست صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس بنیاد سعدی به زودی برگزاری می شود.
برنامه زنده تلویزیونی"عطر عاشقی" شبکه پنج سیما، جمعه 23اردیبهشت ماه به بررسی نقش شهدا در زمینه سازی حقیقی ظهور می پردازد.