راه‌اندازی بخش ویژه سیل و زلزله در شبکه سلامت

شبکه سلامت سیما به منظور حمایت‌های بشردوستانه در مواقع بروز بحران‌هایی چون سیل و زلزله و همچنین جلوگیری از میزان تصادفات، اخبار سازمان هلال احمر را به طور زنده انعکاس می‌دهد.
تصویر راه‌اندازی بخش ویژه سیل و زلزله در شبکه سلامت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، این شبکه به منظور اطلاع‌رسانی به مخاطبان شبکه در زمینه فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه سازمان هلال احمر در مواقع بروز بحران‌هایی نظیر سیل، زلزله، جنگ و ... در داخل و خارج مرزها و خروج مصدومان و قربانیان این حوادث بخش ویژه‌ای را راه‌اندازی کرد.

برنامه زنده «مثبت سلامت» به صورت روزانه به مدت ۱۰ دقیقه در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه میزبان مسئولان و کارشناسان این سازمان می شود و کارشناسان هلال احمر از چگونگی آمادگی مقابله با حوادث و سوانح و آموزش عمومی در این زمینه و کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه مطالبی را ارائه می دهند.

همچنین شبکه سلامت در اقدامی دیگر به منظور اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مخاطبان شبکه در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ترافیکی و آموزش پیشگیری از تصادفات رانندگی به مردم بخش ویژه‌ای را راه‌اندازی کرد.

برنامه «مثبت سلامت» به صورت روزانه به مدت ۱۰ دقیقه در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با استودیو پلیس راهور به صورت زنده ارتباط تصویری برقرار کرده و اخبار روز پلیس راهور را به اطلاع مخاطبان می رساند.

این بخش علاوه بر انعکاس اخبار روزانه پلیس راهور فراجا کلیپ‌های آموزشی ترافیکی برای پیشگیری از تصادفات را به روی آنتن می برد.

461680