رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

جنجالی ترین پرونده دهه اخیر

پخش مستند دادگاه جانی دپ و امبر هرد

مستندی درباره دادگاه جنجالی «جانی دپ» و «امبر هرد» درحال ساخت است که اولین قسمت آن با حضور جانی دپ ١۶ سپتامبر و قسمت بعدی آن با حضور امبر هرد پخش خواهد شد.

در ویژه برنامه‌های اربعینی «نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی که از امروز تا اربعین روی آنتن می‌رود، ۹ چهره شناخته شده به عنوان مهمان حضور دارند. الهام چرخنده، مهدی فقیه و عمار تفتی از جمله این چهره‌ها هستند.

پس از مرگ ملکه الیزابت، ملکه انگلیس، ساخت فصل ششم و پایانی سریال تاج که ملکه یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال بود متوقف شد.

اولین قسمت از مستند گزارشی"تکیه گاه" با محوریت به تصویر کشیدن تکایا و حسینیه های قدیمی استان تهران شنبه 19 شهریورماه ساعت 15:30 از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.
اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماهچراغ» شبکه پنج سیما، به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی ویژه اربعین شنبه 19 شهریور ساعت 21 تقدیم نگاه مخاطبان می شود. 
مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» از محصولات مرکز سریال سوره با بازی سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح به روی آنتن می‌رود.
یک کارشناس رسانه گفت: از یک طرف صداوسیما مردم را به پیاده روی اربعین تشویق می کند و از طرف دیگر به مردم می گوید راه بسته است و نروید و این مشکلات و کمبود ها وجود دارد. این مسئله یک ایراد چشمگیر دارد که حداقل در ادامه روند کار، صداوسیما باید نسبت به آن بازنگری داشته باشد.
عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان امشب (پنج شنبه 17 شهریور) «شب فیروزه‌ای» است که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود. 

بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال موج انتقادات صدا و سیما از او شدت گرفت هر چند که تاج در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پایان به انتقادها شد اما این نامه هم تاثیری در روند ایجاد نکرد.
روایت خانواده شهید کجبافی از شهدای مدافع حرم تحت عنوان مستند «ابوسجاد» از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

برزو ارجمند بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصویری از جشن عروسی اش را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.