رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

برنامه طنز سیاسی بین‌الملل «مرغ همسایه» با اجرای علی ذکریایی هر هفته روزهای شنبه تا دوشنبه ساعت 20:30 از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبان شده است.

فردا سه شنبه ۲ اسفند ماه مستند «مثل زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ابوالفضل موسوی ساعت ۱۵:۳۰ روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌ شود.

گزارش امروز دوشنبه اول اسفندماه را از نشست خبری نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» با حضور سعید مقیسه رییس ساترا بخوانید.
ابوالفضل پورعرب پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در دیدار سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر می گوید که مادرش برای بیمه شدنم خوشحال شد و برای مسببان این امر دعای خیر کرد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد:

شهرام عبدلی هنوز در کما است

جواد حدادی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهدگفت: وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی تغییری نکرده و او هنوز در کما است.

زمان پخش سریال حبیب، داستان سریال حبیب و بازیگران سریال حبیب موضوعاتی هستند که این گزارش به آنها پرداخته است.
این هنرمند دچار افت هوشیاری شده است

برای شهرام عبدلی دعا کنید

امیرغفارمنش به همراه تهیه‌کننده سریال شبکه نمایش خانگی "آسوده باش" شهرام عبدلی را به بیمارستان می رسانند و بعد از عمل اول این هنرمند اکنون دچار افت هوشیاری است.
چند روز بعد از اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره شکایت سازمان صداوسیما از فیلیمو، قرار منع تعقیب این پلتفرم صادر شد

تله‌تئاتر «آقا رشید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی با حضور قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش آقا رشید برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود.

سریال نرگس یکی از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون ایران بوده است. در گزارش پیش رو درباره سرنوشت بازیگران این سریال بخوانید.

امروز ۲۷ بهمن، سالمرگ مرحوم رضاژیان هنرپیشه و کارگردان تئاتر و سینماست. هنرمند قابلی که در سن ۵۱ سالگی درگذشت به همین بهانه نگاهی به کارنامه وی داریم.