چند چهره چند جمله

سعید جلیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

کشور برای پیشرفت به تصمیم‌های نقطه‌زن نیاز دارد

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون، نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم ایران جهت مشارکت در پیشرفت کشورشان است و اکنون، زمان تدبیر برای یک تصمیم بزرگ و فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران است.
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در یکی از هتل‌های مدینه که زائران ایرانی در آن اقامت دارند، برگزار شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطراتی را درباره رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه که در سانحه سقوط بالگرد شهید شدند، تعریف کرد.

محمد جواد ظریف با بیان اینکه آقای امیر عبدالهیان مرد پرکار و پرتلاشی بودند و زمان زیادی را به کار و پیگیری امور اختصاص می‌دادند گفت: مشخصه بارز آقای امیرعبدالهیان اخلاص و مردم‌داری ایشان بود.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب:

دکتر رئیسی مردی بود که بی امان کوشید، جوشید و خروشید

دکتر آبشاهی، مسئول قرارگاه در جمع مدیران ستادی در پی شهادت رئیس جمهور مردمی کشورمان اظهار داشت؛ خادم الرضا دکتر رئیسی مردی بود که در راه اعتلای آرمان های امام و انقلاب و مقام معظم رهبری (حفظ الله) بی امان کوشید، جوشید و خروشید
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد به ملت ایران از اهتمام ویژه آیت الله رئیسی به مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده گفت: دکتر رئیسی اولین رییس جمهوری بودند که اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرایی شدن قوانین مربوط به امور زنان و خانواده و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی زنان داشتند بطوریکه اهتمام ویژه ایشان در مرحله عمل دیده شد.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکایی‌ها با بمب‌هایی که شهرها و غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند، نقش اساسی در تجاوز به غزه دارند.

سرمایه گذاری در املاک سود چشمگیری را برای شوارتزنگر به ارمغان آورد و به او اجازه داد تا با خرید و فروش استراتژیک املاک، به سرعت ثروت جمع کند. او روی افزایش ارزش املاک سرمایه‌گذاری کرد و از طریق تلاش‌هایش در این زمینه تبدیل به یک میلیونر شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه‌ها ارائه داد و با توجه به ابرازنظر رهبری در این مورد گفت : من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع استعلام گرفتیم یا دفتر ایشان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.