چند چهره چند جمله

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در سال ۹۹ با افزایش یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفری جمعیت تحت پوشش گام بلندی برای توسعه چتر بیمه‌ای برداشت.

تصویر یادداشت‌های بایدن قبل از کنفرانس خبری نشان می‌دهد که مصاحبه مطبوعاتی کاملا برنامه‌ریزی شده است از جمله ترتیب پرسیدن و نشستن خبرنگارها و سوالات...

مهدی چمران لغو عملی همه تحریم‌ها را از طرح ایران برای برجام اعلام کرد و گفت: بعد از راستی‌آزمایی به برجام برمی‌گردیم.

همزمان با زادروز شهید حاج قاسم سلیمانی، برای نخستین بار تصویری از کارت ملی این شهید والا مقام را در این خبر ببینید.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد از اظهارات ضد ایرانی عربستان سعودی که اخیراً به نام بیانیه شورای همکاری خلیج فارس منتشر شد، تأکید کرد که منطقه اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند گفتگوهای فراگیر است.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ایران به عنوان نگارستان گردشگری جهان یاد کرد و گفت: در هر کدام از ۳۱ استان کشور، مظاهر طبیعی و آثار ارزشمندی وجود دارد که دیده هر جهانگردی را به خود جلب می‌کند.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل خاطرنشان کرد: تداوم سیاست تحریم آمریکا، دوستی با تروریسم و توهین بایدن به رییس جمهور روسیه، نشان می‌دهد که ویروس بدخیم ترامپیسم به شدت کاخ سفید را آلوده کرده است.

معاون اول رئیس ‌جمهور در پیام توییتری خود نوشت: ‌‎٢٩ اسفند خوش ترین روز پایانی همه سال های معاصر تاریخ ماست؛ روز ملی شدن صنعت نفت ایران، روزی که با درایت و همت مرحوم ‎دکتر محمد مصدق، سرفصلی نو در برنامه توسعه ملی ایران گشود.