چند چهره چند جمله

رییس مجلس شورای اسلامی از نهادهای ذیربط خواست زمینه دسترسی جوانان به کتاب را فراهم کنند و گفت: فعالان حوزه نشر نقش مهمی در رشد و توسعه شاخص‌های انسانی در کشور دارند و هر گونه فعالیتی در راستای پرورش افرادی آگاه و علاقه‌مند به پژوهش و مطالعه، اقدامی ارزشمند در خدمت به آینده کشور است.
وزیر امور خارجه در واکنش به دولت انگلیس مبنی بر تروریست خواندن جنبش مردمی حماس این اقدام را محکوم کرد و نوشت:راه حل سیاسی فلسطین در برگزاری رفراندوم با مشارکت ساکنان اصیل فلسطین (مسلمان، یهودی،مسیحی) نهفته است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره دیدارهای خود با سفرای کشورهای منطقه و حوزه مدیترانه نوشت: موفقیت مذاکراتی که در ۸ آذر آغاز می‌شود در گرو اراده جدی و آمادگی عملی طرف مقابل برای لغو تحریم‌هاست.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: رئیس جدید سازمان صدا و سیما مسیر تحول را می‌شناسد و از اصلاح خطاهای این سازمان هراسی ندارد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شانسی برای موفقیت در مجلس ندارد.
امیر عبداللهیان در توئیتر تاکید کرد؛

آماده نیل به توافق خوب هستیم!

وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ایران آماده حصول یک توافق خوب در مذاکرات احیای برجام در وین است، گفت: بازگشت همه طرف ها به تعهدات خود یک اصل مهم و راهگشا است.
علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر سابق بهداشت گفت: بهانه جریمه طرح شبانه کرونایی این بود که جریمه‌های کرونایی به حساب وزارت بهداشت واریز و هزینه مقابله با کرونا شود!
آصفری در واکنش به انتقادات از خطاهای لفظی آیت الله رئیسی؛

آقایان شما حواستان به دکمه کت‌تان باشد!

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به انتقادهای مطروحه از خطاهای لفظی رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت : به آقای رئیسی خورده می گیرند که چرا در ده دقیقه سخنرانی یک بار هم تپق زدی، شما حواستان به دکمه کت تان باشد.
شمخانی در واکنش به اقدام نافرجام برای ترور نخست‌وزیر عراق؛

ردپای آمریکا در این سوء قصد دیده می شود!

دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: سوء قصد به جان نخست وزیر عراق فتنه جدیدی است که رد آن را باید در اتاق های فکر خارجی جستجو کرد.