چند چهره چند جمله

عبدالله گنجی در واکنش به بازداشت تاج زاده در توئیتی نوشت: وی نگاه بخشی از جریان اصلاحات را نمایندگی و سامان می دهد و از مواضع اش لذت می برند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران در برجام بوده و هست، طرفی که برای بازگشت، باید حسن نیت و التزام خود را ثابت کند، دولت آمریکا است.
بعد از گذشت بیش از ٢ سال مشخص شده فرزند آقای میرسلیم، چهره سرشناس اصولگرایان و نماینده تهران در مجلس یازدهم در بهمن‌ماه سال ١٣٩٨ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی که گویا به مسایلی از جمله ارتباطات وی با سازمان مجاهدین خلق بر می‌گشته به ۵ سال زندان محکوم شده بود
یک نماینده مجلس خطاب به فاطمی امین در توئیتی نوشت: ماندن شما در وزارتخانه اول به خودتان و دوم به مردم خسارت جبران ناپذیر وارد می کند.
ایلان ماسک در رشته توییت‌هایی خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت از جاه طلبی‌های خود درخصوص بازگشت به عرصه سیاست دست بردارد.
سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در توئیتی با مورد خطاب قرار دادن سفیر رژیم صهیونیستی در باکو نوشت: صفر مطلق اگر خود را ضرب در بی نهایت موضوع کند، باز همان صفر مطلق است... پس ای هیچ! برای هیچ بر هیچ مپیچ.
وزیر خارجه پیشین کشورمان در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی با اشاره به انتشار بخشی از سخنانش در یک جمع دانشگاهی و غیرخبری در یکی از رسانه‌های کشور واکنش نشان داد.