حرف وزارت‌خانه‌ها

حسین امیرعبداللهیان و جوزپ بورل، نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صورت تلفنی گفت و گو کردندو وزیرامور خارجه کشورمان گفت که رفتار ماه های اخیر اتحادیه اروپا ادامه سیاست های ناکارآمد ترامپ است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

معیشت مردم توسط دولت به هیچ چیز گره نزده شده است

سید صولت مرتضوی بیان کرد: دولت سیزدهم اقتصاد، معیشت و فرهنگ مردم را به هیچ چیز گره نزده‌ و در صورت وجود مشکل، از مردم فرهیخته ایران اسلامی یاری می طلبیم.
عزت الله ضرغامی با اشاره به نگرانی برخی از افراد درباره طرح مولد سازی و واگذاری اموال مازاد دستگاه‌های دولتی گفت: بناهای تاریخی به هیچ وجه امکان واگذاری به غیر را ندارند نظارت ما بر آنها وجود دارد.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه‌ای موافقت رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو محکومان حوادث اخیر را در راستای توجه ایشان به مسئله رأفت و رحمت اسلامی توصیف کرد.
وزیر اقتصاد از بخشش سود مازاد و جرایم بانکی در بسته وصول مطالبات بانک‌های دولتی و بانکهای تحت مدیریت این وزارتخانه از اواخر بهمن ماه سال جاری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امکان برقراری تماس صوتی و تصویری باکیفیت از طریق پلتفرم‌های داخلی با خارج از کشور فراهم است، گفت: با گذشت یک سال از آغاز پروژه فیبرنوری ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده و تا پایان دولت سیزدهم به ۲۰ میلیون پوشش می‌رسد.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ایجاد رصدخانه برای تهیه آمار در بخش کشاورزی گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست به طوری که من نیز به عنوان وزیر آمار دقیقی از تولیدات بخش کشاورزی ندارم.