ویدئو

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

نرجس سلیمانی از زاکانی در جلسه علنی شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: «وقتی مقبولیت از بین می‌رود مشروعیتی باقی نمی‌ماند. اصلاح امروز منتج به نتیجه نخواهد شد. شهر نیازمند عطاری دانا و خاموش است تا در سکوت تلاش کند بدون هیاهو هر دم در هوس جای دیگر نباشد.»
پزشکیان در دیدار با نمایندگان مجلس: به پیر و پیغمبر من مثل شما هستم؛ همون آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده! اگر راه درست را رفتم و به این حرف‌ها پایبند بودم قبولم کنید؛ اگر نه، اِنذارم کنید! اگر بیخودی از من تعریف کنید تصور میکنم کسی شده ام؛ این شما هستید که من را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می‌کنید!
خوشبختانه رضا ایرانمنش امروز از بیمارستان مرخص شد و به خانه برگشت تا دوران نقاهت خود را در منزل بگذراند. این بازیگر پیشکسوت به‌دلیل عوارض شیمیایی و جراحی از ناحیه لگن چند هفته در بیمارستان بستری شده بود.
مسعود پزشکیان حالا لقب ورزشکارترین رئیس جمهور ایران را هم می‌گیرد. ویدیویی تازه منتشر شده از فوتبال سالنی بازی کردن رئیس جمهور منتخب در تیم پیشکسوتان را می‌بینید.
شهردار تهران در واکنش به کارزار اخیری که برای برکناری‌اش به راه افتاده گفت:متنی که به پیوست این کارزار منتشر شده، سراسر غیرقانونی و تهمت است و نمی‌دانم این کارزار‌ها از کجا در می‌آید. نه تنها قصد استعفا ندارم بلکه محکم‌تر به کارم ادامه می‌دهم.
ویدیویی از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب را می‌بینید که در دوران نمایندگی مجلس، یکی از اشعار زیبای استاد شهریار در رثای سیدالشهدا (ع) را به زبان ترکی برای نمایندگان مجلس می‌خواند. او همچنین این اشعار را به زبان فارسی ترجمه می‌کند.