عکس

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

پیست اسکی دیزین در شمال کوه‌های تهران و به فاصله ۱۲۳ کیلومتر از مسیر جاده چالوس و ۷۱ کیلومتر از مسیر شمشک واقع شده است.
مهدی بیرانوند روژمان

قتل ویردار درخت ۴۵۰ ساله لرستانی

درختان کم یاب شاه بلوط از تیغ تبر سوداگران ذغال در امان نماندند و پیکر آنان زخم برداشت تا به مرور زمان خشک و سوزانده شوند
ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 30 دیماه، طرح ظفر (پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ) و طرح اقتدار (دستگیری اراذل و اوباش ) با حضور فرماندهان، سر کلانتران، روسای کلانتری ، روسای پلیس های تخصصی و معاونین و با سخنرانی سردار اشتری و سردار رحیمی در ستاد فاتب برگزار شد.
اولین یادواره 1650 شهید شهرستان یزد با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیح مستضعفین کشور، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد.
مبین پیمانکار

شهر هزار پیکر‎

سنندج، شهر مجسمه‌ها یا شهر هزار پیکر به احترام ادیبان، ورزشکاران و افراد به نام این دیار و به واسطه مجسمه سازان به نام سنندج پیکره‌ها و سردیس‌هایی را در میادین، پارک‌ها و جایگاه‌های خاص شهر به خود دیده است. مجسمه‌های آزادی، انقلاب، کودک، کوزه به دوش، بسیج، کوهنورد، ملا مصطفی بیسارانی، شهید صیاد شیرازی، برادران شهید نمکی، مستوره اردلان، مولوی کرد، چوپان، مجسمه مقاومت (بزرگ‌ترین مجسمه ایران)، اوراز، ماموستا عثمان هورامی و مجسمه‌های مشاهیر از جمله پیکره‌هایی است که در شهر سنندج نصب شده است.
طی دو هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی شدیدی در استان تهران آغاز شد که تعطیلی اصناف و محدودیت تردد در شهر نیز جزو آن‌ها بود، اما از ابتدای این هفته و تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی، برخی از محدودیت‌ها برداشته شد.
سراب گیان از عجایب زیبای خلقت با چشمه های جوشان، پر آب و زلال در ۲۱ کیلومتری جنوب غربی نهاوند در پای کوه های گرو از سلسله جبال زاگرس در امتداد دره ای به نام «درون» که دو کوه بزبی و گوچال آنرا احاطه کرده اند واقع شده است.