عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:
خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش، آرمان بزرگ فروشگاه های زنحیره ای رفاه
فروشگاه های زنجیره ای رفاه مدتهاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیتهایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از همدیگر هستند و به نوعی می خواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.