ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

رکورددار دوی ۴۰۰ متر بامانع بانوان، گفت: من در سال ۲۰۱۹ به مسابقات قهرمانی آسیا قطر رفتم و امسال نیز در مسابقات بین‌المللی کاپ سرعت‌ها در ترکیه توانستم رکورد ایران را جا بجا کنم. متاسفانه نمی‌دانم چرا نامم در فهرست اعزام نیست و وقتی اعتراض می‌کنم گوش شنوایی نیست.
ملی‌پوش رویینگ زنان ایران تمرینات خود را خارج از ایران انجام می‌دهد و به گفته رییس فدراسیون برای حضور در ترکیب تیم ملی در تست‌های انتخابی شرکت می‌کند.

سرخپوشان آخرین تمرین خود را پیش از بازی با استقلال خوزستان امروز در ورزشگاه کاظمی به مدت ۶۰ دقیقه برگزار کردند و سپس راهی فرودگاه شدند.
کمیته ملی المپیک بابت ۱۵ ورزشکاری که از دو سال پیش بورسیه کمیته بین‌المللی المپیک برای بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس شده‌اند هیچ مبلغی دریافت نکرده اما مبلغ بورسیه آنها را پرداخت کرده است.

در پایان رقابت‌های گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم پیکارهای وزنه‌برداری گزینشی قطر کاپ در بخش بانوان، ریحانه کریمی با شکستن رکورد جوانان ایران، چهار و فاطمه کشاورز دیگر نماینده کشورمان ششم شد.
قائم مقام دبیرکل نادو ضمن تشریح پرونده پنج ورزشکار دوپینگی ایران در بازی‌های پاراآسیایی، گفت: پارادوومیدانی‌کاران با وجود اطلاع از نتیجه دوپینگ خود اقدام به انجام رقابت کردند.