کشتی و رزمی

جدیدترین مهمترین اخبار کشتی و ورزش های رزمی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

رییس فدراسیون شمشیربازی پس از پنجمی تیم سابر ایران گفت: حق ما بود ایتالیا را شکست دهیم مطمئناً بچه ها زحمت خود را کشیدند و هر چه توان داشتند، گذاشتند.
صالحی امیری درباره شکست تیم سابر ایران مقابل ایتالیا گفت: فخری و شاگردانش سالهاست برای رسیدن به سکوی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین کردند و ممارست کشیدند اما متاسفانه داور تمام رویاهای این تیم موفق را به باد داد.
مبارز ملی پوش ایرانی که در مقابل کیمیا علیزاده مبارزه کرد در پستی انتقادی از سیاست زدگی المپیک نوشت: سیاست در مقابلمان قد علم کرده بود، نمیدانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می‌دهد.
سرمربی تیم ملی بوکس ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاهین موسوی، گفت میزبانی در برتری بوکسور ژاپنی تاثیر داشت.
سید محمد پولادگر:

دلم برای بچه‌هایم می‌سوزد!

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست نتیجه‌ای را کسب کند.
مربی تیم ملی تکواندوی بانوان:

برای مسوولان، سیاست از ورزش جدا نیست

مهرو کمرانی بعد از حذف ناهید کیانی از رقابت های المپیک گفت: همه ما امروز روز سختی را پشت سر گذاشتیم. نمی توانم توصیف کنم که امروز بر من چه گذشت.
میرهاشم حسینی که به مرحله شانس مجدد رسیده بود و می‌توانست به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند پس از قبول شکست مقابل لی دای هون کره‌ای حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد!