پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد/ جشن قهرمانی بر پا شد

در یک بازی حساس پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به شصت و ششمین امتیاز خود رسید و با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان صدر جدول را بر عهده گرفت و قهرمان این دوره لیگ برتر شد.
تصویر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد/ جشن قهرمانی بر پا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران با یک بازی کاملا منطقی با چهار گل به برتری رسید و هشتمین قهرمانی خود را در قائمشهر جشن گرفت.

شرح گل اول پرسپولیس: پرسپولیس پشت محوطه هجده قدم نساجی صاحب ضربه ایستگاهی شد. پاس بلند ترابی از این ضربه با دخالت و اشتباه حامد شیری کاپیتان نساجی به علی نعمتی رمدافع پرسپولیس سید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق و محکم دروازه نساجی را خیلی زود باز کرد.

شرح گل دوم پرسپولیس: با اشتباه علیرضا ابراهیمی مدافع نساجی، توپ به وحید امیری رسید و این بازیکن با پاس دقیق، سعید صادقی را صاحب موقعیت خوبی کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد

شرح گل سوم پرسپولیس: پاس سعید صادقی به میلاد سرلک رسید. این بازیکن پاس خوبی را برای سروش رفیعی فرستاد و بازیکن شماره 7 پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد.

شرح گل چهارم پرسپولیس: ضربه محکم و سرضرب میلاد سرلک به تور دروازه علیرضا حقیقی برخورد کرد تا چهارمین گل پرسپولیس در بازی با نساجی به ثمر برسد

485919