فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مطالبه مردم کرمانشاه از فراکسیون ورزشی مجلس؛

تیم فوتبال راهیان را به لیگ برتربازگردانید

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

درخشش ستاره ایرانی در یونان؛

«کریم» و تکذیب یک خبر جنجالی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اخبار جنجالی پیرامون خود را تکذیب کرد.
دیشب در هفته سی ام سری آ ایتالیا تیم یوونتوس سه بر یک جنوا را شکست داد.
باخت بزرگی دیگر برای بارسلونا؛

کومان، مسی را به جام می‌رساند؟

رونالد کومان در دیدار ال کلاسیکو مقابل یک نام بزرگ دیگر شکست خورد تا یک سوال اساسی برای طرفداران بارسلونا مطرح شود، اینکه آیا این تیم می‌تواند در این فصل قهرمانی را تجربه کند؟
هافبک تیم پرسپولیس گفت: همه می دانند لیگ قهرمانان از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا نه فقط نام پرسپولیس بلکه نام ایران هم در میان است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

پرسپولیس پتاسیل بهتر شدن را دارد/ مشکل گلزنی باید حل شود

مربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر من برای رفع  مشکل گلزنی باید علاوه بر تمرینات اختصاصی برای عناصر تهاجم تیم و چارچوب شناسی بیشتر برای آنها، باید در زمینه روحی و روانی نیز با آنها کار شود تا این موضوع هر چه زودتر حل شود.