فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

تیم ملی فوتبال پرتغال سه بازی متوالی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در پیش دارد و همه نگاه‌ها به «کریستیانو رونالدو» برای شکستن رکورد آقای گلی علی دایی است.
در حالی که فدراسیون فوتبال ایران نسبت به میزبانی بحرین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت‌ها اعتراض کرده، برگزاری یک جلسه در منامه نشان می‌دهد اعتراض ایران بی نتیجه مانده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن افزایش پاداش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ۳۷ میلیون دلار، قصد دارد به کشورهای میزبان ۱ میلیون دلار پرداخت کند.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا اوکراین مورد علاقه تیم‌های ایتالیایی است و این مسئله باعث بروز اختلاف و چالش بین تیم زوریا و فنرباغچه بر سر این مهاجم شده است.
از شکست سنگین تیم عابدزاده تا فینالیست شدن شجاع خلیل زاده در قطر؛

سال برای لژیونرها بد شروع شد

اگرچه تیم شجاع خلیل زاده موفق شد به فینال جام حذفی قطر راه یابد اما اولین روز سال 1400 برای لژیونرهای فوتبال کشورمان چندان خوب نبود.
مدافع تیم فوتبال استقلال که به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شده است، همچنان حق حضور در تمرینات آبی‌پوشان را ندارد.

نگاهی به ترکیب منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

پایان سال به رنگ زرد

ترکیب تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد و سپاهان بیشترین سهم را در این تیم داشت.
قرعه کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در مرحله یک چهارم نهایی تیم پورتو با مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به مصاف تیم چلسی انگلیس می‌رود.
روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد AFC با درخواست عربستان برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ساعت‌های ۲۱ و ۲۳ موافقت کرده است. عربستان میزبان سه گروه از بازی‌ها از جمله گروه استقلال است.
لیگ برتر فوتبال؛

پایان سالِ درخشان پرسپولیس

یم فوتبال پرسپولیس با برتری خانگی دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان، سال درخشان خود را با موفقیت به پایان رساند.
لیگ قهرمانان اروپا؛

نقشه هایی برای «یک چهارم نهایی»

دو غول فوتبال اروپا برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید از سد دو تیم نه چندان مطرح بگذرند.
اعجوبه آرژانتینی باز هم رکورد زد؛

مسی و دیگر هیچ

لیونل مسی باز هم رکورد زد؛ باز هم مثل همیشه. او به رکورد زدن عادت دارد.