فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

یک عضو هیات مدیره ذوب‌ آهن گفت: صحبت‌های فکری توجیه نتیجه نگرفتن است، چون نه مجتبی حسینی و نه باشگاه ما اهل چنین کارهایی نیست.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نوشتن بیانیه از سوی دو باشگاه علیه یکدیگر کار غیرحرفه‌ای بود، گفت: کسانی که این کار را انجام دادند باید پاسخگوی تبعات آن هم باشند.
تیم فوتبال چوکا تالش که زمانی در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور داشت، در بازی‌های خانگی برای همه تیمها مشکل ساز بود و اکثر تیمهای قدرتمند و معروف کشور در ورزشگاه پوریای ولی تالش مغلوب و یا برابر این تیم به نتیجه مساوی دست می یافتند، در رقابت های لیگ دسته اول نتوانست آن صلابت و اقتدار خود را تکرار کند و در آخرین دیدار خانگی خود مغلوب و از این لیگ خداحافظی کرد.
محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: هرچقدر حواشی رویارویی دو تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه برگزاری این بازی بیشتر شود همانقدر از کیفیت دربی کاسته خواهد شد.
در فایل صوتی جدید فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید حرف‌های عجیبی علیه کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال‌مادرید بر زبان آورده است.
ارزشمندترین بازیکن کافا:

می‌خواهم در لیگ و تیم ملی توپ بزنم

محدثه ذلفی که یکی از فوتبالیست‌های جوان ایران است می‌گوید یکی از اهدافی که دنبال می‌کند لژیونر شدن است و روزی به آن خواهد رسید.
پرسپولیس اگر بتواند استقلال را در وقت قانونی دربی حذفی شکست دهد، می تواند با رکورد تعداد پیروزی‌ آبی‌ها در دربی برابر شود.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بین المللی فوتبال خواستار پرداخت مطالبات سرمربی پیشین این تیم از محل درآمدهای پرسپولیس در AFC شد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران برای قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در جام حذفی وارد کشورمان شد.
گفته می‌شود سپاهان با قطعی شدن انتقال پیام نیازمند، با دروازه‌بان نیمکت‌نشین‌شده استقلال برای فصل آینده به توافق رسیده است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و صبا گفت: معتقدم برخی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا سپاهان را قهرمان کنند البته این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند ولی برخی اتفاقات خارج از زمین هم به این تیم کمک می‌کند.