فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

مهاجم تیم استقلال ،باتوجه به عملکرد ضعیفش در لیگ بیستم در لیست مازاد مجیدی قرار گرفت و بامداد امروز ایران را ترک کرد.
اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی السد قطر گفت: جای تأسف دارد که مسی و باشگاه بارسلونا نتوانستند راه‌حلی برای عقد قرارداد پیدا کنند، می‌دانم که مسی می‌خواست بماند، اما در نهایت این کار جور نشد.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: مسی تمایل خود برای ادامه رقابت در بالاترین سطح و کسب جام‌ها را پنهان نکرده و طبیعتاً آرزوی ما هم به عنوان یک باشگاه انجام چنین کاری است.
لیست فرهاد مجیدی برای فصل نقل و انتقالات رونمایی شد که در این لیست خبری از دروازه‌بان جدید نیست!
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور دولت جدید، این ناهماهنگی‌ها و ظلم‌هایی که در حق استقلال شد، ریشه کن شود.
گفته می‌شود لوسیانو پریرا مهاجم 37 ساله فولاد خوزستان مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفته است.
کمیته استیناف هیئت فوتبال تهران رأی به بازگشت نتایج تیم کیا در رده نوجوانان این استان به حالت سابق داد که به این ترتیب، قهرمانی فصل گذشته این مسابقات به کیا بازمی‌گردد.
محمد نادری مورد توجه یک تیم لیگ برتری از کشور ترکیه قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد مقصد بعدی وی کشور ترکیه است.
مدافع سابق سرخ‌ها که پس از اتمام لیگ راهی الاهلی قطر شد، درباره ادعای استقلالی‌ها گفت: اگر واقعا بحث دخالت وزیر بود استقلالی‌ها می‌توانستند در فینال حذفی قهرمان شوند.
کاپیتان ذوب‌آهن درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: وقتی تیمی ۵‌ بار قهرمان می‌شود پس این افتخارات اتفاقی به‌دست نیامده است.
باشگاه پرسپولیس که ابتدای هفته جاری تصمیم به ارائه پیشنهاد به سجاد شهباززاده از سپاهان اصفهان گرفت فعلا با مخالفت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روبرو شده است.
رسانه‌های فرانسوی خبرهای ضد و نقیضی درباره مصدومیت سرخیو راموس، مدافع PSG، منتشر می‌کنند.