دلیل انتقاد عجیب اوسمار ویرا از درویش چه بود؟

اوسمار ویرا در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان، به شکلی عجیب از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس انتقاد کرد!
تصویر دلیل انتقاد عجیب اوسمار ویرا از درویش چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، کمتر کسی تصورش را می کرد اوسمار ویرا، پس از جدایی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شود اما این اتفاق عجیب با اصرار رضا درویش و کمک برخی بازیکنان بزرگ تر(!) این تیم رُخ داد.

برهمین اساس باورش برای همگان سخت بود که چرا اوسمار ویرا به جای قدردانی از حامی اصلی خود برای نشستن روی صندلی سرمربیگری پرسپولیس، این چنین از مدیرعامل باشگاه انتقاد کرده و عنوان کند که " نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس کُند بوده است!"

برای خیلی ها پس از دیدن و خواندن مصاحبه سرمربی برزیلی پرسپولیس، این پرسش پیش آمد که چرا اوسمار ویرا علیه بزرگ ترین حامی خود این چنین انتقاد کرده است؟

پیگیری ها نشان می دهد که در ماجرای اخیر و مصاحبه انتقادی اوسمار ویرا، پای یک مهاجم برزیلی وسط است!

اوسمار ویرا بلافاصله پس از نشستن روی صندلی سرمربیگری پرسپولیس از رضا درویش خواست که ویلن موتا هموطنش را بخرد. مهاجمی که در لیگ تایلند توپ می زند و کارنامه خاص و درخشانی هم ندارد.

این درخواست ویرا ظاهرا با مقاومت رضا درویش مواجه شده است چراکه او و باشگاه پرسپولیس خاطره خوبی از خرید بازیکنان و به ویژه مهاجمان برزیلی ندارند!

گویا همین مقاومت و پشت گوش انداختن سفارش خرید ویلن موتا از سوی رضا درویش باعث دلخوری اوسمار ویرا شده است. توجه داشته باشید که نبیل باهویی هم جواب شده تا ضمن خالی شدن سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس، جا برای خرید ویلن موتا باز شود اما...

به نظر می رسد رضا درویش قصد خرید مهاجم برزیلی شاغل در لیگ تایلند را نداشته باشد و این موضوع جرقه اولین یا به عبارتی بهتر، اختلاف زودهنگام سرمربی جدید و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را زده باشد.

در گذشته مهاجمان برزیلی بی‌کیفیتی مثل دی کارمو و تادئو به پرسپولیس آمده اند. بعدها مشخص شد اولی در برزیل کفترباز بوده و دومی هم بیشتر از آن که فوتبالش مطرح شود، دورشکمش در رسانه‌ها سوژه شد!

باشگاه پرسپولیس نمی‌خواست بدون جذب مهاجم جدید به شهاب زاهدی اجازه جدایی بدهد اما اصرار زاهدی و غیبتش در تمرینات چند روز اخیر مسأله را پیچیده کرد و مشخص شد حفظ این بازیکن در شرایط کنونی بسیار دشوار شده و غیرممکن است، با این حساب حالا پرسپولیس دنبال جذب مهاجم برای جانشینی زاهدی خواهد بود و با وجود پایان فرصت نقل و انتقالات زمستانی یک هدف بزرگ و مهم خواهد داشت.

رضا درویش از چند روز پیش، برای جذب محمدجواد محمدی از ذوب‌آهن اقدام کرد اما باشگاه اصفهانی مهاجم گلزن خود را به سرخ‌ها نداد تا دوباره اسامی مختلفی به عنوان گزینه خارجی به این باشگاه معرفی شود و فیل اوسمار ویرا یاد هندوستان بیفتد!

سرمربی برزیلی اصرار عجیبی روی خرید ویلن موتا دارد و معتقد است او بهتر از عیسی آل کثیر، اورونوف یا ابوالفضل بابایی جوان می تواند مشکل خط حمله پرسپولیس را مرتفع کند!

منبع: خبرورزشی

612045