فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

دعوت شدن چند بازیکن استقلال به تیم ملی کار مجیدی برای آماده‌سازی استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سخت کرد.
فرزند ناصر حجازی درباره ترانسفر شدن قایدی گفت: درست است که بابت رضایتنامه، پول خوبی به استقلال می‌رسد اما این را هم در نظر بگیرید که رقم این بازیکن باید خیلی بیشتر از این‌ها باشد.
باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت اوساگونا به پرداخت ۹۶ هزار دلار محکوم شد.
پیشنهاد پرسپولیس برای ریگی همچنان پابرجاست اگر استقلالی‌ها برای تمدید با او تعلل نمایند، ممکن است بازیکن آرام استقلال تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین انتقال های فصل تبدیل شود.
یک کارشناس فوتبال عربستانی در یک ادعای جنجالی از بودجه سنگین و عجیب باشگاه الهلال خبر داد.
محمد دانشگر مدافع استقلال که با وجود فسخ قرارداد در این تیم می‌ماند، در تمرینات آبی‌ها حاضر نمی‌شود.
حالا که باشگاه پرسپولیس خبر جدایی یک‌ماهه ابراهیم شکوری را رسانه‌ای کرده است به نظر می‌رسد معاون اجرایی این باشگاه برای همیشه از این تیم جدا شده است.
باشگاه سپاهان در چند روز گذشته پیگیر حضور رشید مظاهری گلر سابق استقلال در سپاهان بود و حالا که این بازیکن قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرده باید رشید مظاهری را فصل آینده با پیراهن سپاهان در لیگ ببینیم.
با پیوستن علی نعمتی به پرسپولیس و حضور فرشاد فرجی در این تیم، دیگر نگرانی بابت جانشینی کنعانی زادگان و سید جلال حسینی وجود ندارد.
پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با استقلال تاجیکستان آغاز کرده است تا کادر فنی این تیم با توجه به خروج احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو تاکتیک‌های خود را در تمرینات پیاده کنند.