فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

لوسیانو پریرا و جعفر سلمانی به احتمال بسیار زیاد با استقلال قرارداد می بندند تا این تیم را در بازی با الهلال همراهی کنند.
سرخپوشان پایتخت از دو تیم گل‌گهر و استقلال گزینه‌هایی را برای به خدمت گیری زیر نظر گرفته اند.
برخلاف ادعای رسانه عکاظ عربستان درباره پرونده شکایت النصر از پرسپولیس دادگاه CAS فعلا رای خود در این پرونده را صادر نکرده و قرار است در تاریخ نهم شهریور ماه رای نهایی خود را در این‌باره اعلام کند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما در مجموعه فدراسیون تلاشمان این است که با حل مشکلات و موانع، شرایط و بستر را برای ایجاد فضایی مناسب به جهت طی شدن روند رو به رشد و توسعه فراهم کنیم.
امین قاسمی نژاد یکی از گزینه‌های سرمربی پرسپولیس برای خط حمله است و باید دید درصورت پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان هواداران این تیم کری جنجالی او را فراموش می‌کنند یا خیر!
سرمربی اسبق تیم ملی گفت: شکست دادن سوریه چیزی را عوض نمی‌کند چرا که ما باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم نه این که یک هفته مانده به بازی ها تازه یادمان بیفتد که قرار است دور هم جمع شویم!
باشگاه استقلال که برای جذب رایان تفاضلی لژیونر ایرانی حاضر در لیگ دسته یک انگلیس اقدام کرده با سنگ اندازی دلال‌ها مواجه شده است.
امروز روزنامه های استاد الدوحه و الرایة قطر در خبری مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا، استادیوم بین المللی خلیفه را به عنوان محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و عراق انتخاب کرده است.
علی رغم اینکه مجیدی اعلام کرده بود تمایلی به جذب امین قاسمی نژاد ندارد، حالا با دریافت رضایتنامه از پدیده مذاکرات این بازیکن با استقلال از سر گرفته شده است.