سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

صندوق اعتباری هنر و بیمه دانا با هدف متناسب سازی نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای با وضعیت و شرایط فعالان فرهنگ و هنر و ارائه خدمات ویژه به اعضای صندوق تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضاء کردند.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیأت دولت گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.

هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از همان ابتدای ناآرامی‌های اخیر که با درگذشت مهسا امینی آغاز شد، تعدادی نسبت به موضوع واکنش نشان دادند. آنها به درگذشت این دختر کرد که در جریان سفرش از سقز به تهران توسط نیروهای گشت موسوم به ارشاد دستگیر شد و جان خود را از دست داد، دست به واکنش زدند.

سلبریتی‌های متخلف از دریافت خدمات اجتماعی منع شدند

جزئیات حکم قضایی برای تعدادی از سلبریتی‌ها

تعدادی از سلبریتی‌ها و هنرمندان به دلیل حمایت از آشوبگری و اقدامات غیرقانونی در کشور از دریافت خدمات اجتماعی منع شدند.

قوه قضاییه اعلام کرد، برخی چهره‌ها هم چون الناز شاکردوست، میترا حجار ، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی به دلیل انتشار مطالب غیر مستند به دادسرا احضار شدند.

استعفا را در دفترچه یادداشت نمی نویسند!

اختلاف ناگهانی میان دو بازیگر زن مشهور

روز گذشته مهتاب کرامتی در یک پست اینستاگرامی از یونیسف کناره‌گیری کرد. او تصویری از دست نوشته‌ خود به روی سربرگ کاغذی صندوق کودکان سازمان ملل با این محتوا منتشر کرد: «من مهتاب کرامتی همیشه جایی بودم که بتوان برای کودکان کاری کرد. کناره‌گیری خودم را از یونیسف اعلام می‌کنم.»
حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار یک خاطره از دوران کودکی خود یک متن احساسی برای علی دایی نوشت.