کتاب و ادبیات

برای باخبر شدن از آخرین اخبار انتشارات ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

دکتر داوود پاک نیت گفت: با چشم انداز فعالیت‌های میان مدت، بلند مدت و هم راستا با گام دوم انقلاب و ایجاد تحولات بنیادین در مقوله های عنوان شده باشیم.
به بهانه جشن سپندارمذگان؛

این شعرهای جنجالی را فردوسی نگفته!

شاهنامه‌پژوهان می‌گویند بیت‌های «زن و اژدها هر دو در خاک به...» و «زنان را ستایی سگان را ستای...» در هیچ‌یک از نسخه‌های معتبر شاهنامه نیامده و از فردوسی نیستند.
شصت و نهمین چاپ کتاب «جهان هولوگرافیک: نظریه‌ای برای توضیح توانایی‌های فراطبیعی ذهن و اسرار ناشناخته مغز و جسم» ترجمه داریوش مهرجویی توسط نشر هرمس منتشر شد.
دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، انجمن علمی هنرهای نمایشی ایران و فرهنگستان هنر  وبینار سمپوزیوم علمی «هنر تطبیقی و تطبیق هنری» را در تاریخ سه شنبه سوم اسفند ماه 1400برگزار می کند.
کتاب‌های مناسب برای افزایش اطلاعات عمومی بسیار متنوع هستند. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین کتاب‌های اطلاعات عمومی برای سلیقه‌های مختلف را به شما معرفی کنیم.
کتاب " تهران تا انتها حضور" که به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و گردآوری تصاویری از راه پیمایی مردم تهران طی 42 سال گذشته در روز 22 بهمن توسط مجتبی آقایی، صبح امروز باحضور مولف کتاب و معاونین این سازمان در کتابخانه اختصاصی سازمان زیباسازی شهر تهران، رونمایی شد.