قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

تا زمان اطلاع رسمی دولت عراق

مرزهای زمینی عتبات بسته است

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از بسته بودن مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چذابه برای سفر به عراق تا زمان اطلاع رسمی دولت این کشور خبر داد.
امام حسین علیه السلام در روایتی به ثمره بندگی خالص برای خدا اشاره کرده‌اند.
قائم مقام ستاد خدمات سفر و معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی  اعلام کرد که تاکنون ۴۰ درصد از ظرفیت اقامتی مشهد در اختیار زائران و مسافران است که تکمیل ۱۰۰ درصدی این مراکز اقامتی طی روز‌های آینده پیش‌بینی می‌شود.
به انگیزه فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج)

حکومت صالحان در زمین

قطعاً یکی از آمادگی‏های مقدمات ظهور حضرت حجت (عج) احیای حضور انسانی مردم در مساجد است، همانطور که انقلاب اسلامی از مساجد بپاخاست و پیروزی انقلاب نیز مرهون حضور مردم در مساجد است. مساجد تاریخ انقضاء ندارند و تا قیامت تاریخ انقضای آنها باقی است که امیدوارم دلسوزان و وفاداران انقلاب اسلامی نسبت به احیای حضور مردم در مساجد همتی مضاعف داشته باشند. به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی تحت عنوان «حکومت صالحان در زمین» چنین آورده است:
امام جعفر صادق علیه السلام در روایتی به دو عمل برتر در ماه شعبان اشاره کرده‌اند.
امام جعفر صادق علیه السلام در روایتی به بهترین اعمال نزد خداوند اشاره کرده‌اند.

حدیث روز

ثمره شناخت خدا

امام علی علیه السلام در روایتی به ثمره شناخت خدا اشاره کرده‌اند.
وزارت کشور عربستان گفت: استفاده از ماسک فقط در مکان‌های بسته الزامی است و زائران خارجی دیگر به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR و یا آنتی‌ژن پیش از سفر به این کشور نیازی ندارند.