قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به معرفی آمر به معروف ملعون پرداخته‌اند.
أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به معرفی زشت‌ترین راستگویی پرداخته‎اند.
در این پست از سایت متن دعای یا حمید بحق محمد یا عالی بحق علی با معنی و خواص را قرار دادیم . دعای عظیم الشان یا عالی بحق علی از دعاهای پرفضیلت و نوعی قسم شریفه می باشد که حضرت جبرئیل به حضرت نوح (ع) به جهت طلب بخشش و توبه از گناهی که مرتکب شده بود آموخت تا حضرت نوح با این دعا از خداوند به دلیل سرپیچی از دستورات خداوند طلب بخشش و عفو و توبه کند 

پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت درباره عمره سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ صادر شد که براساس این اطلاعیه اولویت ثبت‌نام برای عمره مفرده با دارندگان کارت‌های یک تا ۱۵۰ است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین کنگره خواهران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: مساجد فعال، مساجدی نیستند که در آن سه وعده نماز جماعت برگزار شود که امروز بسیاری از مساجد ما همین کارکرد را هم ندارند.

فرهنگ شیعه با واقعیت‌های انکارناپذیر و عمیقی پیوند خورده که همواره با تکرار آن در طول تاریخ، با گذشت قرن‌ها زنده مانده و تا قیامت زنده خواهد ماند. ائمه اطهار و ریسمان قطور وصل قلوب مسلمین و شیعیان به آنان، مسیر خداجویی و انسان‌شناسی را در وجود کالبد بشری منور و مشعشع می‌کند.
پس از کمبود سرویس بهداشتی در سامرا، ستاد بازسازی عتبات به منظور افزایش خدمات رفاهی برای زائران، احداث حدود 70 چشمه سرویس بهداشتی و حمام با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع را کلید زد.

أمیرالمؤمنین علی علیه السلام در روایتی به جایگاه مجلس علم و دانش اشاره کرده‌اند.