موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

دبیر نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی گفت: از زمان پایه‌گذاری جشنواره سفرههای ایرانی اسلامی تاکنون وزارت میراث فرهنگی هیچ حمایتی در راستای اجرای این رویداد نداشته و هر بار شاهد موازی کاری دستگاه‌های دولتی با این جشواره هستیم.

«متروکه» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده در فرآیند فروش محصولات موسیقایی است که به تازگی با هنرمندی تعدادی از نوازندگان و آهنگسازان جوان موسیقی پیش روی مخاطبان گرفته است.
جیووانی گوئیدی، پیانیست ایتالیایی که در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر شرکت کرده بود، پس از ترک ایران برای مخاطبان و هنردوستان ایرانی پیام تشکر منتشر کرد.

احمد ظریف ـ هنرمند صاحب‌نام و پیشکسوت صنایع‌دستی رشته آینه‌کاری ـ و رجبعلی حیدری ـ هنرمند صاحب‌نام و پیشکسوت صنایع‌دستی رشته سفالگری ـ درگذشتند.
کنسرت امیرتتلو که قرار بود اول فروردین در استامبول برگزار شود به دلیل فروش محدود از ۳هزار نفر ظرفیت موجود به درخواست تتلو لغو شد.
کنسرت بین دو نیمه مسابقه پربیننده «سوپر بول» پنجاه و ششم (Super Bowl LVI ۲۰۲۲) امینم، رپر و بازیگر فیلم «۸ مایل» (۸ Mile) در اقدامی مشابه با «کالین کپرنیک»، کوارتربک مسابقات ان‌اف‌ال زانو زد.
مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی محمود فرشچیان (نقاش و نگارگر برجسته کشور) به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی برگزار می‌شود.