موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

آلبوم «در برابر جاذبه» با هنرمندی مهدی باقری و گرگ آلیس در قالب یک اثر بینافرهنگی موسیقایی پیش روی مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی قرار گرفت.

جیدن جیمز فدرلین پانزده ساله، پسر بریتنی اسپیرز در مورد رابطه خود با مادرش با روزنامه‌نگار آمریکایی، دافنه باراک گفتگو کرد و این موضوع باعث ناراحتی مادرش شد.

یک‌سالگی دولت مردمی؛

دولتی که سازها را به صدا درآورد

موسیقی، یکی از کلیدی‌ترین شاخه‌های فرهنگ عمومی کشور است که سرانه بالایی در نشاط اجتماعی دارد. این شاخه کلیدی، در دوران کرونا، متحمل آسیب‌های بسیاری شد که خسران آن علاوه بر فعالان حوزه موسیقی، تا حدود بسیاری، جامعه و شهروندان آن را نیز در برگرفت.
به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی، همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی‌ها، نمایشگاهی با هدف عرضه کالاهای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین، از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در طبقه اول شبستان شرقی مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

جمعی از خوانندگان و نوازندگان ایرانی در خارج از کشور کنسرت برگزار می‌کنند که اجرای گروه‌های «سیاوش» با عنوان «به رنگ صدا» با خوانندگی همایون شجریان و «افرا» با اجرای کنسرت «آواهای سرزمین مادری» با حضور نوازندگان ایرانی به سرپرستی حسین بهروزی‌نیا از این جمله است.