موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده به همراه گروه «وزیری» در تبریز کنسرت برگزار می‌کند.

کنسرت گروه «مهربانی» به آهنگسازی و رهبری ارکستر سلمان سالک با حضور ۱۵۰ خواننده و نوازنده در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

روز پنجشنبه بیست و پنجم آبان مجموعه موسیقایی «شَرَر» به رهبری ارکستر علیرضا حاجی‌علی‌شیر تازه‌ترین کنسرت پاییزی خود را در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می‌کند.

نماهنگ «جمع خوبان» از سوی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ است که در سالگرد شهادت سید روح‌الله عجمیان تولید و منتشر شده است.
مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبرگلپایگانی خواننده پیشگام موسیقی ایرانی صبح روز سه‌شنبه شانزدهم آبان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

تصویر ذهنی ما آدم‌های نسل جدید از تهران قدیم، خلاصه می‌شود در تصاویر و فیلم‌هایی که از پایتخت در سال‌های گذشته تهیه شده و ما امروز آنها را می‌بینیم. به همین بهانه نمایشگاه عکسی با موضوع تهران قدیم در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عجج) در حال برگزاری است.
یک هنرمند موسیقی درباره تولیدات موسیقی این روزها می‌گوید: این روزها به آثار موسیقی که ساخته می‌شود، فکر نمی‌شود و ایده خاصی پشت بعضی از تولیدات موسیقی نیست. این وضع تا حدی است که چندی پیش یک خواننده معروف گفته بود به آهنگ‌هایی که می‌خواند، فکر نمی‌کند اما فکر نکردن افتخار نیست‌.
مجید رضوی (خواننده موسیقی پاپ) پس از برگزاری کنسرت‌های دوبی و فصل تازه اجراهای تهران به زودی تور کنسرت‌های خارج از پایتخت خود را آغاز می‌کند.