موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

منتخب عکس‌های عاشورایی اعضا و مربیان انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاهی مجازی با عنوان «خورشید در قاب» به نمایش گذاشته شد.

محمد معتمدی می گوید: دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اینکه بتواند در ارتقای ذائقه عمومی تأثیرگذار باشد نه بودجه‌ای دارد، نه بازوی توانایی دارد و نه سیستم اجرایی دولت و حاکمیت نقش پر رنگی به این مجموعه داده است.
«بر خط ماه و نوا» عنوان رویدادی است که به کنسرت‌های آنلاین اختصاص دارد، عنوانی که در پوسترش ایرادهای بسیاری از نظر اصول خوشنویسی دیده می‌شود.
نمایشگاه عکس عاشورایی «حسرت حضور» به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در فضای مجازی فرهنگستان هنر به نمایش درمی‌آید.
پیشنهاد آخر هفته پرسون؛

گالری گردی آخر هفته

گالری ها در این روزهای کرونایی با رعایت پروتکل ها و فاصله های اجتماعی، تلاش می کنند با برپایی نمایشگاه های حضوری و مجازی به حیات خود ادامه دهند. آنچه در ادامه می خوانید  از نمایشگاه هایی که در روزهای پایانی هفته امکان بازدید از آنها به صورت حضوری و مجازی فراهم است
نمایشگاه عکس عاشورایی «حسرت حضور» به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در فضای مجازی فرهنگستان هنر به نمایش درمی‌آید.
مجموعه‌ای از نقاشی‌ها که ویژگی‌های آثار «بنکسی» نقاش مشهور بر روی آن‌ها دیده می‌شود در چندین شهر ساحلی انگلستان ظاهر شده‌اند.
استودیو ضبط صدا و موسیقی بنیاد رودکی با حضور سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی افتتاح شد.

مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نماهنگ «خیمه غم» را منتشر کرد.
طرح یک روز بازدید رایگان از «جزیره موزه» برلین در هفته، ویترین‌های کرونازده تاریخ و هنر پایتخت آلمان را احیا کرد.