سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهدی فرجی رئیس کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری طی نامه‌ای سرگشاده به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رسیدگی به مطالبات این کانون شد.
دنیل کریگ در فیلم «زمانی برای مردن نیست» برای پنجمین و آخرین بار در نقش جیمز باند ظاهر شده است. حال گمانه‌زنی‌ها درباره جیمز باند بعدی تا جایی رفته که برخی منتظرند این نقش را یک زن ایفا کند؟!
محمود رحمانی مستندساز چندی پیش از درگذشت احمد اسفندیاری هنرمند نوگرا با وی به گفتگو نشسته و از تمامی آثاری که در خانه این هنرمند باقی مانده بود در قالب مستندی با نام «ابدیت» فیلمبرداری کرده است.
الکساندر ماله-گی رییس کمپانی «ممنتو فیلمز» یکی از تهیه کنندگان فیلم جدید فرهادی گفت: استودیوی آمازون در فصل جوایز امسال روی موفقیت فیلم «قهرمان» به غیر از بخش بین الملل در چندین دسته مانند بخش کارگردانی و فیلمنامه نیز حساب بازکرده است.
در هفته دفاع مقدس با تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت، از طریق سامانه گیشه ۷ فیلم‌های سینمایی «تک تیرانداز» و «مدیترانه» را ببینید.
در دومین هفته طرح ملی سه شنبه‌های تکریم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به لطف شهید سردار سلیمانی طی سال‌های اخیر کمی از مهجوریت شهدای مدافع حرم کم شده است و امروز ما محتاج نگاه‌های شهدا هستیم.