سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

این انیمیشن کمدی و موزیکال قرار است اکرانی کامل و انحصاری را تجربه کند و مانند قسمت دوم عرضه دیجیتالی و استریم روی پلتفرم VOD نخواهد داشت.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انحراف خودروی «جواد عزتی» بازیگر سینما و تلویزیون در عمارلوی رودبار گفت: با تلاش مردم محلی خودروی وی به جاده اصلی انتقال داده شد.
شورای پروانه‌ ساخت سینمایی در جلسه‌ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد با صدور مجوز ساخت یک عنوان فیلم سینمایی موافقت کرد.
اثر مستندساز مازندرانی که به عنوان یکی از مستندهای راه‌یافته به بخش مسابقه سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند آمستردام (IDFA) با حضور کارگردان در این جشنواره اکران شد مورد استقبال مخاطبان و بویژه خانواده‌ها قرار گرفت.
فیلم سینمایی «بازگشت» داستان دو پسر بچه است که با مادر و مادربزرگشان زندگی می‌کنند و با بازگشت پدر پس از ۱۲ سال آرامش خانواده از بین می‌رود.
در آستانه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» اکران منتخب فیلم‌های ادوار جشنواره «عمار» در بعلبک لبنان برگزار می‌شود.
با پایان مهلت ثبت نام و بررسی‌های انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره، آمار فیلم‌های بلند سینمایی متقاضی شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر پس از تطبیق با مقررات اعلام شد.
ژانر ترسناک همیشه هواداران خاص خودش را داشته است. چه چیزی بهتر از اینکه در شبی تاریک و بعد از تمام دغدغه‌های روزانه، کنار دوستان و عزیزان بنشینید و هیجان و دلهره‌ای را تجربه کنید که خواب را از چشمانتان برباید؟