سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

ریتی پان فیلمساز مطرح سینمای هنری و رییس هیات داوران بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه تیک‌تاکی جشنواره کن به دلیل پافشاری تیک تاک بر سر انتخاب برنده بخش مشترک این رسانه‌ اجتماعی استعفا داد.
مصطفی زمانی برای بازی در فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست قرار داد بست. این فیلم مراحل پیش تولید خود را سپری می کند.

نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از هشتم خردادماه با بازی امین زندگانی در نقش همسر سابق پروین اعتصامی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

۵ خرداد ماه هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوییس با نمایش نسخه ترمیم شده فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی افتتاح می‌ شود.
بسیاری از خانواده ها انجام بازی های ویدیویی و مخصوصاً بازی اندروید را یک عمل بچگانه محسوب می کنند در صورتی که اگر بررسی شود، مشاهده میکنیم که بسیاری از افراد موفق و برجسته در دنیا همچون بازیگران و سلبریتی ها در بسیاری از اوقات فراغت خود تصمیم می گیرند تا بازی کنند و به نوعی برخی از آنها به گیمر های معروفی هم تبدیل شدند .در واقع این عمل نشان میدهد که انجام بازی‌های ویدیویی باعث نمی شود که فرد از کار اصلی و اهداف اصلی خود دور شود چه بسا می‌تواند با مدیریت کردن آن به خوبی زمان مناسبی از خود را صرف این تفریح جذاب کند.
مستند «قلیچ» ساخته شد. این فیلم در غالب مستندهایی که درباره فوتبالیست‌ها ساخته شده و شاهد کل کل وحید قلیچ با امیر تتلو و دیگر چهره‌های اینستاگرامی هستید.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از احتمال تمدید نمایشگاه کتاب را داد.
سازمان آگهی های پرسون