سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فیلم‌های توقیفی همچون برادران لیلا و یا تعیین تکلیف برای فیلم شب، داخلی دیوار بیان کرد: در دوره جدید حتی یک فیلم توقیفی نداریم.
در سینمای ایران دو فیلم از مرحوم تختی به کارگردانی دو فیلمساز به یادگار مانده اما خیلی‌ها براین باورند که اگر عمر علی حاتمی به دنیا بود و خودش فیلم تختی را می‌ساخت، ممکن بود اثر ویژه‌تری از این پهلوان ایرانی به یادگار بماند.
بررسی سامانه سمفا نشان می‌دهد در دومین هفته از دی ماه ۱۴۰۱ مخاطبان پرده نقره‌ای بیشتر به سینما رفتن توجه داشته‌اند.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت رسانه ملی بر آثار تولیدی گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده‌ اند و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده است؛ در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دارد نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.
بیل اسکاشگورد برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است و لی‌لی-رز دپ برای نقش‌آفرینی در آن در حال مذاکره می باشد. رابرت اگرز نیز کارگردانی فیلم را بر عهده دارد.
آنا دی آرماس، جیمی لی کورتیس و نیسی نش-بتس و همچنین آنا گاستیر، بیلی پورتر، کولمن دومینگو، ناتاشا لیون، میکالا جائه رودریگز، نیکول بایر، کوئنتین تارانتینو و تریسی مورگان به عنوان مجریان هشتادمین گلدن گلوب معرفی شدند.

فیلم «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس در حالی اکران روز اول خود را با فروش چهار هزار بلیت به پایان رساند که یک ماه مانده به جشنواره فیلم فجر زمان مناسبی برای اکرانش نبود.

حمید رسایی، فعال سیاسی اصولگرا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: مهمترین پیام حضور بدون حجاب ترانه علیدوستی در مقابل زندان اوین پس از آزادی، این بود که دلیل بازداشت من بی‌حجابی‌ام نبوده بلکه ارتباط با منافقین بوده!
سازمان آگهی های پرسون