سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

بهنوش بختیاری که این روزها خبر مهاجرتش به خارج از کشور در فضای مجازی دست به دست می شود، عکسی از پوشش و حجاب خود در استرالیا را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع)، سینماهای سراسر کشور فردا (پنجشنبه) تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.
نقش معتاد جزو نقش‌های جذاب برای بازیگران است تا بتوانند هنر بازیگری خود را به رخ مخاطبان بکشند. در گزارش پیش رو به بازی چند بازیگر در نقش معتاد در سینمای ایران نگاهی داریم.
نمایش عروسکی «درخشنگ» به نویسندگی و کارگردانی علی‌رضا آقایی، به هفتمین ‌جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان کشور عراق راه یافت و این رویداد از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ در شهر کربلا برگزار می شود.

سباستین لوکورنو وزیر دفاع فرانسه در توییتر خود از «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» انتقاد کرد و آن را نمایشی دروغین و گمراه کننده از نیروهای مسلح این کشور در آفریقا خواند.

فیلم «رست» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا یاری مراحل تدوین را سپری می کند.

روایتی از زندگی شهید مهدی زین‌الدین

فیلم سینمایی «مجنون» به زودی مقابل دوربین

فیلم سینمایی «مجنون» محصول جدید سازمان اوج به کارگردانی مهدی شامحمدی با روایتی از زندگی شهید مهدی زین‌الدین به زودی کلید می‌خورد.

«کیومرث پوراحمد» از جمله سینماگرانی است که در جریان آشوب‌های امسال به زندان رفت؛ البته نه برای مجازات، بلکه برای استفاده از حمایت قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها جهت ساخت فیلم، گذرش به زندان افتاد!
سازمان آگهی های پرسون