پایان فیلمبرداری «جهنم‌درّه»

فیلمبرداری فیلم کوتاه «جهنم‌دره» به کارگردانی باران شادپوری و تهیه‌کنندگی محمد حمزه‌ای به پایان رسید. 

تصویر پایان فیلمبرداری «جهنم‌درّه»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، «جهنم‌دره» عنوان اولین فیلم کوتاه باران شادپوری است که با حضور جمعی از بازیگران تئاتر در تهران مقابل دوربین رفته و بعد از پایان مراحل فنی آماده حضور در رویدادهای حوزه فیلم کوتاه خواهد شد.

شادپوری فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و پیش‌تر با عنوان بازیگر در حیطه تئاتر فعالیت داشته است. «جهنم دره» اولین ساخته او در حوزه فیلم کوتاه است که محمد حمزه‌ای را به عنوان تهیه‌کننده و مشاور کارگردان در کنار خود داشته است.

حمزه‌ای که فیلم سینمایی «کاپیتان» را در نوبت اکران دارد، «جهنم‌دره» را نخستین تولید از یک مجموعه فیلم کوتاه مطرح کرد که بناست به عنوان تهیه‌کننده در بخش خصوصی تهیه و تولید کند.

این فیلم با رویکردی انتقادی نسبت به روابط خانواده‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی به قلم پیام کرمی نوشته شده است.

مهین صدری، سیامک ادیب، لادن ژافه‌وند، علیرضا ساوه درودی، محمد معتضدی، بیتا تقی‌پور، لبخند بدیعی، شادی احدی‌فر بازیگران و امیرعلی طاهرآبادی و آرام حدادی بازیگران خردسال این فیلم کوتاه هستند.

برخی از عوامل تولید این فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مرتضا خان‌محمد، تدوین: بابک قائم، طراح صحنه و لباس: مرتضا پورحیدری، طراح گریم: احسان روناسی، صدابردار: میثم حسنلو، طراحی و ترکیب صداها: امید محمدی‌پور و حسین مشعلی، مدیرتولید: آیدین پزشکی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی کشاورز، منشی صحنه: مهسا جعفری، عکس: سمیه جعفری، رنگ‌آمیزی تصاویر: آرش کاظم‌زاده، موسیقی: امید محمدی‌پور، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

491025