سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

اپرا وینفری هنرپیشه و مجری سابق آمریکایی فیلمی موزیکال بر اساس درام استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ برای اکران در روز کریسمس سال جاری میلادی، را تهیه‌کنندگی می‌کند.
سهیل ملکی از انتشار نمایشنامه «نون و خون» خبر داد که اثری کاملا زنانه و درباره ارتباط چند دوست قدیمی است که درگیر بیماری یکی از دوستانشان می‌شوند.

از امشب چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه فیلم سینمایی «طلاخون» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شیبانی ساعت ۲۰ در «فیلم‌نت» اکران خواهد شد.

فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در سیزدهمین جشنواره فیلم پکن نمایش داده می شود.

از هفته آینده سینماهای سراسر کشور، پذیرای «خط فرضی» آخرین ساخته فرنوش صمدی خواهند بود.

در حالی که فیلم «بازگشت» کاترین کورسینی به دلیل رعایت نکردن مواردی در آخرین لحظه از بخش رقابتی کن حذف شده بود، حالا این فیلم یکی از ۱۴ فیلمی است که به فهرست جشنواره امسال افزوده شد.
«کن لوچ» فیلمساز کهنه کار در آستانه ۸۷ سالگی تصمیم به ساخت دوباره یک فیلم بلند دشوار را دارد که احتمالا آخرین ساخته وی محسوب شود.
برد پیت بازیگر مطرح آمریکایی در رقابت‌های جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا با دیگر رانندگان رقابت می کند.
امروز ۵ اردیبهشت ماه بهاره حسینی منشی صحنه سینمای ایران که به دلیل عوارض سرطان مدتی در کما بود درگذشت.

ستاره‌ی هالیوود شدن کار ساده‌ای نیست و برای بسیاری شاید یک رویای دست نیافتنی باشد. اما برخی بازیگران هالیوود متوجه شدند که نه شهرت، بلکه سلامتی، خانواده و آرامش است که بالاترین اهمیت را در زندگی دارد. کامرون دیاز بعد از پا گذاشتن به ۴۰ سالگی متوجه شد مشغله‌های کاری فرصت رسیدگی به بسیاری از بخش‌های زندگی اش را از او گرفته بود.
سازمان آگهی های پرسون