سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سحر زکریا با انتشار استوری در اینستاگرام خود وضعیت اعتصابی ایران را با آمریکا مقایسه کرد و گلایه خود درباره این ماجرا را نوشت.

امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه اولین «پاتوق هنر» سال ۱۴۰۲ با محوریت موضوع اقتباس و اکران فیلم «دسته دختران» در حوزه هنری برگزار می‌شود.
از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا اکران آنلاین خواهد شد.

چرا زمانی که کتایون ریاحی در سریال مذهبی دیگری به نام «شب دهم» مقابل دوربین می‌رفت، دغدغه خاصی نسبت به مذهب و مسئله حجاب نداشت و حالا که دیگر پیشنهاد خاصی ندارد و می‌داند از قِبَلِ بازی در سریال‌ها پولی به جیب نمی‌زند خودش را در قامت یک معترض نشان می‌دهد.
«نیکلاس کیج» بازیگر معروف هالییود پس از ۱۸ سال بار دیگر در نقش «یوری اورلوف» در دنباله فیلم «ارباب جنگ» به کارگرانی «اندرو نیکول» بازی می کند.

فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» با بازی «فرزاد فرزین» پس از چند هفته رقابت نزدیک با «جنگ جهانی سوم»، با عبور از این فیلم به رده پنجم جدول گیشه بهار ۱۴۰۲ رسید.

همکلام با «سعید امیرسلیمانی» در بستر بیماری؛

در سن خودم رقیب ندارم

«سعید امیرسلیمانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که به دلیل جراحی قلب در بیمارستان بستری است می گوید: من در ایران نیستم و پیشنهادهای سیاسی زیادی را رد کردم.
شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «خط فرضی» که در جشنواره فیلم فجر حضور داشته جلوگیری کرد.

سازمان آگهی های پرسون